dissabte, 15 de desembre del 2012

Setmana del Hobbit

 
El Hobbit

Aquesta setmana ve marcada per l'esperada estrena de "El Hobbit", l'adaptació de la novel·la de Tolkien. Encara no l'he vista, però la decisió de fer tres pel·lícules d'un petit conte de poques pàgines m'olora malament. "El Senyor dels anells" era molt lògic que es convertís en una trilogia, justificada per que el propi llibre ho era. Com es possible que aquesta tingui la mateixa llargada que "El senyor dels anells"??. Bé, ho sabrem aviat però d'entrada em fa mala espina. Tan de bo m'equivoqui però em sembla que l'avarícia del seu director o productors, pot ser el pecat capital que esgarri la nova adaptació de Peter Jackson.


Dexter

Som a punt del season finale de Dexter. Em refereixo a la emissió als USA evidentment. Aquesta setena temporada ha estat força intensa. Per mi no ha decaigut en cap moment i sembla que acabarà tan bé com va començar. Tan sols queda un episodi per saber-ho.


Fringe

Torna a tocar pausa en la irregular emissió de la darrera temporada de Fringe. No se quantes pauses han de fer però talla bastant el rotllo. Quan agafes carrerilla ve una pausa d'aquestes i et treu fora de la sèrie. Li perdonem per que es tracta de la darrera temporada i és un miracle que hagi arribat fins aquí. Es tracta d'una darrera temporada completament atípica respecte al que havíem vist fins ara, però que resulta força interessant. 


Galactica: Blood and Chrome

Es tracta d'una webserie que narra les aventures d'un jove Adama. Esta bé, l'únic que l'actor que fa de Adama em recorda massa al Cristiano Ronaldo, i això em talla el rollo.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement