dimarts, 9 de juny del 2009

What's wrong with Terminator Salvation? (Que passa amb Terminator Salvation?)

Ho reconec. Soc incapaç de discernir que passa amb aquesta pel·lícula. I es que hi ha quelcom que no acaba de rutllar. Quelcom que impedeix que sigui la pel·lícula de ciència ficció post-apocalíptica perfecta. Ho percebo però se m'escapa. No se explicar-ho. Segur que hi ha gent que ho sap veure de seguida. Però a mi m'ofusca "este terror tecnológico que ha construido". M'ofusquen els efectes especials fantàstics. M'ofusca l'ambientació tan ben feta, les ciutats destruides, l'ambient postatòmic. M'ofusca l'acció imparable. És un espectacle visual, sensorial, mediàtic brutal. Com un videojoc perfecte. Però malgrat això... no ha estat un èxit als EEUU. Només ha recaudat un 25% del gastat el primer cap de setmana. I les crítiques són dures per internet. Molts ho atribueixen al pobre guió. Però jo no ho veig així. El guió no crec que sigui el problema. A veure, és que Terminator 2 tenia un guió genial? És que Terminator era una passada d'argument? Estareu amb mi que aquest aspecte dels films era de lo mes simple. I tot i amb això T2 tenia quelcom...
No se, els experts ho sabran veure. Jo em quedo amb l'espectacle visual i no buscaré tres peus al gat (o millor dit al Terminator).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement