dilluns, 16 de novembre del 2009

Llibreria Miraguano

Desprès de la ruta de tendes de còmics per Madrid, em vaig quedar amb ganes de més, sobretot de llibres. I vaig descobrir per internet que hi havia una llibreria (libreria Miraguano) que prometia. Vaig decidir que al sortir per la tarda hem dedicaria a la seva cerca.... I la vaig trobar...
No és que sigui molt gran, la veritat és que era força petita, i la secció de novel·les de ciència ficció encara més. Però hi tenien un grapat de novel·les de la col·lecció Nova a 2 euros. En vaig sel·leccionar unes quantes i vaig acabar amb 8 exemplars (16 euros 8 llibres, una ganga), la majoria Premis UPC de varies edicions:

Tenen Web i es poden comprar per internet.
L'adreça es:
Libreria Miraguano
Hermosilla, 104 - 28009 Madrid

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement