diumenge, 4 de gener del 2009

Una familia con clase

Si us agrada l'humor 100% anglès aquesta és la vostra pel·lícula.
Si us agrada la ironia i el sarcasme aquesta és la vostra pel·lícula.
Si us agrada els films d'època aquesta segueix éssent la vostra pel·lícula.
Doncs a mi em va agradar bastant tot i no pertanyer al meu gènere preferit. Potser per l'inesperat. Doncs el trailer (ohh els trailers!! dimonis enganya-persones que confonen a la gent innocent com jo) ens presenta una comèdia super-divertida però d'un humor molt bàsic. En canvi, em vaig trobar humor anglés a dojo, ironia per tot arreu, sarcasme (sobretot en la figura del pare de la familia que no para de tornar comentaris mordaços), situacions divertides si, i apart de comèdia, també hi trobem drama i una historia i uns personatges, i per tot plegat a mi em va agradar d'allò més. M'encanta l'humor anglès.

p.d.: Em va fer gràcia veure que una de les filles era la noia de IT Crowd.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement