dimarts, 24 d’abril del 2012

Sant Jordi

Ahir va ser Sant Jordi. Ara que ho penso, la diada de Sant Jordi que celebrem a Catalunya està inspirada en una llegenda de fantasia, en la que el cavaller mata al drac i salva la princesa. Ves per on. 
Però no era d'això de que volia parlar. Volia comentar que ahir vaig optar per comprar còmics que feia molt temps que no me'n comprava. Si, ja sé que és un dia en que es regalen llibres, però jo de llibres ja me'n compro durant tot l'any. Així que, inspirat per la immediata estrena del film 'Avengers', em vaig comprar la saga 'Siempre Vengadores' en un format econòmic i compacte de Panini anomenat 'Extra Superheroes'. 
També vaig fer-me amb una altra mini-saga, aquest cop dels 4F. 4F: Impensable de la col·lecció 'Marvel heroes' de Panini. A veure que tal.


Però no vaig voler trencar la tradició de Sant Jordi (jeje) i vaig deixar que em regalessin un llibre. Doncs fa pocs dies vaig sentir el podcast "Atmosfera Cero" (per cert, felicito des d'aquí a les noies que el fan) en que recomanaven el llibre 'La dama de negro' de Suzanne Hill, en el que s'ha basat el film que fa poc heu pogut veure als cinemes, amb el debut com a no-Harry Potter de Daniel Radcliffe. Es veu que la novel·la és molt millor que el film. Jo no l'he vist així que no ho puc dir, per això vull llegir-la abans de veure l'adaptació cinematogràfica. El gènere és el terror gòtic, fantasmes, cases encantades i tot això. No és un llibre gaire llarg així que espero acabar-lo aviat.

1 comentari:

Comenta lliurement