dilluns, 17 de maig del 2010

Enciclopèdia Fantaciencia (II)

Encara no surto del meu al·lucinament d'haver per fi aconseguit el meu Sant Grial: la enciclopèdia Fantaciència (F). Continuo amb la nissaga:

Capítol 2: La llarga sequera
Doncs com ja vaig explicar el capítol anterior, em vaig quedar sense fer-me els fascicles de la enciclopèdia tan desitjada per tenir a mig fer el Libro Gordo de Petete (ELGPTT), Vaig fer el cor fort i em vaig negar a acceptar que la F fos tant i tant guai (penseu que en aquells temps de foscor no hi havia els múltiples mitjans audiovisuals ni la gran quantitat de publicacions que es poden trobar ara).
Un cop vaig acabar el primer tomo de ELGPTT la vaig deixar. Era un relació amb el Petete que no acabava de rutllar, doncs jo de qui estava realment enamorat de la F. El que els tomos passessin a ser de colors llampants va ser la gota que va vessar el got. La nostra relació arribà a la fi. Però ja era massa tard per la F. Havia desaparegut. La vaig buscar als llocs habituals on la solia veure (o sigui, als quioscs) i no hi era mai. Havia marxat per sempre de la meva vida?.
Van anar passant els estius, les tardors, els hiverns i les primaveres cada cop més i més de pressa. Jo vaig intentar fer una vida normal (de friki això si). Vaig tenir altres enciclopèdies a la meva vida. "La enciclopèdia de la conquista del espacio" amb qui vaig tenir una relació normaleta. Aquesta però, la vaig completar, això sí. Però sempre em quedava la racança de la meva estimada F i l'esperança de trobar-me-la algún dia en algun lloc, i que per fi, res ens separés. No és que la busqués expressament, doncs anava tenint relacions curtes amb llibres de poques pretensions que tenien també força il·lustracions de CF i que poc a poc m'anaven satisfent, però si que quan anava a fires de llibres de segona mà o al mercat de sant Antoni o qualsevol apilamenta d'enciclopèdies, la vista se me n'hi anava, amb l'esperança de veure-la allí, mostrant tots els seus tomos.
Però res, no era enlloc. I això m'extranyava, doncs, poc o molt tot acaba sortint un altre cop. On era la meva estimada F?.

1 comentari:

  1. Espero amb delit el següent fascicle d'aquesta sèrie de posts...
    On vas trobar la (F) ?

    ResponElimina

Comenta lliurement