dimecres, 24 de desembre del 2014

Més cinema de ciència ficció indie (II)

Si heu llegit el meu darrer post, vaig valorar de manera positiva de dos films recents de CIFI indie. Des d'aleshores, m'he dedicat a buscar més films indies (o no tant indies però més minoritaris) de CIFI, potser no tan recents, però que segur que se'm van escapar en el seu moment. Aquí us en porto dues (una de sorra i una de cal) :

Upstream Color (2013)
Avalat per ser la segona pel·lícula de l'autor de Primer (un altre film del qual en vaig parlar fa molt de temps aquí), però que he trobat excessivament críptica per al meu gust. No explica absolutament res deixant-ho tot a la teva lliure interpretació. Reconec que he estat incapaç d'acabar de veure-la. Massa per a mi. Sense arribar a dir que no l'he entès, m'ha resultat avorrida originant algun que altre cop de cap. Massa experimental per al meu gust més convencional. Jo no la recomano. Només apta per a hipsters i altres intel·lectualoides.


Predestination (2014)
Ethan Hawk és un agent temporal que es dedica a perseguir un terrorista pel temps. Si us agraden els viatges en el temps, les paradoxes, aquest film és per a vosaltres. Entretinguda ho és. El problema per a mi, és que el trobo massa inversemblant. El film pretén donar-li una nova volta de rosca al tema de les paradoxes temporals però per mi és massa. L'altre problema que hi trobo és que resulta previsible. Tot i així, val la pena veure-la si us agrada el gènere, sens dubte. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement