dimarts, 23 de setembre del 2008

Hello boy 2 (Men in Red)

Durant el temps des de que vaig veure hellboy 2, (i d'això ja fa uns quants dies), poc a poc ha anat minvant la meva opinió positiva sobre la pel·lícula, fins un punt que no pot baixar més.
I això que al primer cop de vista, em va semblar millor que la 1a part. Primera part, per cert, de la que sempre he tingut la sensació que tenia quelcom que no m'acabava d'agradar però que admeto, vaig ser i segueixo sent incapaç d'identificar que era, segurament a causa dels meus limitats coneixements de cinema. Tot i així ho intueixo però no ho se explicar.

Doncs com deia, la segona part em va semblar millor que la 1a, i els meus arguments eren de quantitat, que no de qualitat. I és que la 2a part està cuinada amb els mateixos ingredients però amb més abundancia. Va ser com quedar-se tip amb un dinar copiós. Però seguint el símil, tot i que et quedes tip amb el temps et va tornant la gana. I això és el que m'ha passat.

Si, hi ha molta acció, hi ha molts monstres (massa descaradament de l'estil del 'Laberinto del Fauno' pel meu gust, allí quedaven molt be però en aquest cas crec que haurien de ser d'un caire diferent), molts efectes, molt de tot més que la 1a part, però... el tema de la pel·lícula, sembla fet a proposit per a encabir els monstres estil Laberinto del Fauno, no al revés. Igualment sembla un guió dissenyat a la mida de l'aspecte visual i no al revés.

L'argument de la primera part, el tema de l'ocultisme nazi, em resultava molt més atractiu, que una història basada en un conte de fantasia de la segona part.

D'altra banda, el tufo a 'men in black' s'anava apropiant de la pel·lícula. Primer una gracieta amb una mena de pop de fons a l'organització. Desprès un submon que no pot veure la gent normal etc...Canvíes monstres per extraterrestres i et queda Men in Black. (en aquest cas potser seria Men in Red).

Tots aquests elements van restant actius al film, fins al punt de que per mi a hores d'ara, està per sota de la primera part

L'única perla dins tot aquest despropòsit és el nou personatge. El disseny de la escafandra del personatge del doctor resulta de lo millor de la pel·lícula, recordant-me a un disseny d'un possible caçarecompenses de Star Wars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement