diumenge, 18 de març del 2012

Mini-museu de la informàtica retro dels 80

Quins records!!! No és que tingués tots els ordenadors de 8 bits quan era petit, però per A, B o C els vaig experimentar, en més o menys grau, gairebé tots. Jo tenia un Commodore 64. Tenia el joc de futbol que anava amb un cartutx i desprès vaig anar recopilant infinitat de jocs gravats en cintes de casset. Recordo algun que vaig comprar especialment, el H.E.R.O. d'Activision, el Superpipeline, el Boulder Dash, etc.
L'amic tenia l'Amstrad CPC-464 i també el vaig gaudir bastant. I l'Spectrum, sempre m'havia fet enveja, doncs hi havia molt més material disponible, moltes revistes i molts jocs.
Ara els he retrobat per eBay i m'he muntat aquest petit museu. Quan els miro em venen records de   la meva infantessa/adolescència. Eren temps més senzills. La informàtica domèstica era molt més limitada però alhora més senzilla i amb més encant, i amb un futur per endavant que ni podíem haver somniat.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement