dimarts, 1 de desembre del 2009

El Dentista

Si, ja se que no és un tema de ciència ficció, ni de fantasia, però no em negareu que no pertany al gènere de Terror. Acabo de tornar del dentista i no se que em fa més mal, si la boca ó la butxaca...
Per començar, m'han trobat 6 caries més de les que jo tenia controlat, que era mmm a veure... una!. El darrer cop que hi vaig anar va ser fa 2 anys i evidentment no em van veure res de tot això (si no ja m'ho haurien dit ja). En dos anys se m'ha desenvolupat 6 caries!!!!!! Que ha passat?? M'estic desintegrant!!!! sobretot pensant que abans d'aquests dos anys mai havia tingut cap problema de caries en tota la vida!!! Que passa? estic prop d'una font de radiació???
Jo en realitat hi he anat perquè se'm va trencar un queixal però el dentista (aiss la temptació)...ha començat a mirar pels voltants (jo pensava, no miris nooo) i amb una velocitat de vertigen ha començat a cantar números a la higienista amb les posicions de les peces com si fos d'aquells que canten el gordo de loteria de Nadal o la primitiva: - el 16,26, 36, 45... He estat a punt aixecar-me i cantar "Bingo!!!!"...(però no és a mi a qui li ha tocat el premi gordo si no a ells, no ens enganyem).
En la sessió d'avui m'ha empastat un queixal, més que res "per anar fent boca", (mai millor dit) perquè la "ruta" de sessions que m'han preparat és pitjor que el Tourmalet.
Quan he sortit, les noies de recepció , tot i aprofitant que anava una mica anestesiat, m'han presentat un pressupost, més que res per allò de, que qui avisa no es traïdor. I quan he vist el preu, allò si que m'ha fet mal!!! 780 euros!!!
Per començar, en el proper episodi d'aquest viacrucis, o sigui la propera sessió, la seva missió és matar un nervi, que costa 130 euros!! Però si és més barat matar una persona!!!! Segur que es pot trobar algun mercenari que et cobraria menys. Si que és difícil matar un nervi? Que esperen resistència? Potser tenen por a represàlies? O es que l'han de perseguir primer? No m'imagino un nervi aixecant-se desprès de rebre uns quants trets, i el dentista exclamant "Muere hijo de p***!!! Muere!!!!". Que li ensenyin la factura i es morirà ja només de l'ensurt....
Desprès diu que en una altra sessió me l'han de reconstruir. Que passa que han de fer obres? Em ficaran bastides per tota la boca?
I finalment em recomanen ficar-hi una funda. Però jo crec que no cal, no patirà fred, a dins a la boca. Pel preu que volen cobrar per la funda estic per demanar-li a ma mare que me'n faci una de ganxet que em sortirà moolt més barata.
Desprès d'aquests sotrac, 3 reconstruccions i dos empastes mes tard, per fi hauré acabat, la marató amb la butxaca buida.
I dic jo, com és que els gats no tenen caries? Ells que precisament utilitzen molt més els dents i es fiquen de tot a la boca?

Reflexionem-hi si us plau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement