dimarts, 13 de maig del 2008

Fame

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more En Fonamental m'ha concedit una estrella al seu passeig de la fama de blogs. Em sento honorat. La veritat és que fa ilusió. Gràcies a tots els que em llegiu i gràcies també a tots els que llegeixo pels moments de diversió que em brindeu, però com diu el Lobo a Pulp Fiction, "Bueno, no empecemos a chuparnos las pollas todavía".

Em toca seguir el meme-estrella i ho faig amb els següents blogs:

A offmagia perquè el cinema té molt de màgia i com diu el seu autor, els mags també son frikis.

Al Conner Kent per ser tant super-friki.

Al Neil per haver fet el viatge a la lluna i un petit pas per a l'home però un gran pas per la humanitat.

Al frikisaurus per la seva aportació a la causa del friki.

Al malaciencia per la seva tasca divulgativa.

p.d.: per a fer la vostra estrella: imagechef

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta lliurement